Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Mon, 6 May 2024 12:45:08 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

 Tere!

Kadrina Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2411271/05158 
aadressile Lääne-Viru maakond, Kadrina vald, Undla küla, Hooldekodu (Undla 
mõisa peahoone) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Kooskõlastamine asutusega, kelle õigusaktist 
tulenev pädevus on seotud ehitusloa taotluse esemega (alus EHS § 42 lg 7 pn 
1 ja RTerS § 12 lg 3).

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26971294>  (menetlus nr: 
429009), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 16.05.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Kadrina Vallavalitsus) või menetleja (AIVAR ARUJA) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister